Wednesday, August 02, 2006

North American Indian

Monica Walters :

What is this song!! PLEASE HELP ME!!!!!!!!!! PLEASE READ THE DETAILS!!!

Sarah Megan White :

city high - what would you do?

Clelia Sarto :

City High - What Would You Do

Charlotte Bradley :

what he/she said ^^^^^^^

Julia Hummer :

dido

Mao Asami :

Yup City High

Paige Moss :

city high - what would you do

Pell James :

the actual lyrics is...

Clara Rainbow :

What would you do if your son is at home

Odile Vuillemin :

Cryin' all alone on the bedroom floor

Taryn Reif :

Cause he's hungry

Cristiana Reali :

And the only way to feed him

Julia Louis-Dreyfus :

Is to sleep with a man for a little bit of money

Sharon Case :

And his daddy's gone

Cox Habbema :

Somewhere smokin' rock now

Clara Rainbow :

In and out of lockdown

Karolina Kurkova :

I ain't gotta job now

Camilla Seberg :

So for you this is just a good time

Catherine Walker :

But for me, this is what I call life

Georgina Spelvin :

The group is City High and yes it is a very good song.

Assumpta Serna :

city high-what would u do

Ray Valenti :

City High - What Would You Do

Kate OMara :

1st verse:

Mirta Ibarra :

Boys and girls wanna hear a true story?

Ankie Beilke :

Saturday night was at this real wild party

Kate Harper :

They had the liquor overflowin' the cup, about

Madeira Turner :

5 or 6 strippers tryin to work for a buck

Alissia Miller :

and I-took one girl outside wit me, her name

Esther Bronnert :

was Loni, she went to Junior High wit me,

Valarie Ianniello :

I said, Why you up in there dancin for cash?,

Alejandra Marin :

I guess a whole lots changed since I seen you last

Jessica Campbell :

She said..

Susan Featherly :

Chorus:

Bik Wing Chung :

What would you do?, if your son was at home

Janet Martin :

crying all alone on the bedroom floor, cuz he's hungry

Gilda Texter :

and thee only way to feed him is ta sleep wit a man

Muriel Brenner :

for a little bit of money, and his daddy's gone

Natalie Avital :

so we're smokin' rock now, in and out of lock down,

Rocio Durcal :

I aint gotta job now, so for you this is just a good time

Meltem Cumbul :

but for me this is what I call life

Susan Martin :

2nd verse:

Christie Brinkley :

Girl you aint thee only one wit a baby,

Rosanna Ortiz :

that's no excuse to be livin all crazy

Angela Velez :

then she looked me right square in the eye

Marilina Ross :

and said everyday I wake up hopin' to die,

Rachel Scorgie :

she said- nigga I know about pain cuz,

Susanna Thompson :

me and my sista ran away, so my daddy

Simone Kerrick :

couldn't rape us, before I was a teenager

Maya Mishalska :

I done been through more shit, you can't even

Cheri Oteri :

relate ta!

Tracy Korsten :

(Chorus)

Kimberly Williams :

Ooooo

Christine Cybelle :

Then she said, What would you do? if....

Tammy Isbell :

Get up on my feet and let go of every excuse

Michele Fawdon :

What would you do? if....

Emmanuelle Beart :

Cuz I wouldn't want my baby, to go through what

NBushe Wright :

I went through

Vera Gemma :

What would you do? if....

Prunella Ransome :

Get up on my feet, stop makin tired excuses

Elise Neal :

What would you do? if...

Sandra Borgmann :

Girl I know if my mother can do it, baby you can do it

Iva Singer :

Oooo, oooo, oooo-(yea, yea, yea, yea)

Ai Mei Wong :

(Chorus)

Carole Mackereth :

What would you do? if yo son was at home,

Yvonne Racz :

crying all alone on the bedroom floor, cuz he's hungry

Najwa Nimri :

and the only way to feed him is to sleep wit a man

Jesse Jane :

for a little bit of money, and his daddy's gone

Karen Miers :

so we're smokin rock now, in and out of lock down,

Antoinette Christiani :

I aint gotta job now, so for you this is just a good time

Emmanuelle Beart :

but for me this is what I call life (Come on)

Carla Harvey :

City High- "What would you do"

Amanda Watson :

Obviously other ppl knew the song, but if you just put the lyrics into google search you can usually find the song. That's what I normally do.

Parminder K Nagra :

THIS SUCKS I KNOW THIS SONG BUT NOT THE NAME !!!!!!!!!!!

Zoryna Dreams :

MY FRIEND SAID "LIFE"?!?

Landon Hall :

"What would you do?" by City High.




Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?